Młoda Amerykanka Nancy przechadza się po Paryżu bez przyzwoitki i przypadkiem wpada na Roberta, syna francuskiego księcia. Spędzają razem noc w muzeum figur woskowych. Arystokrata ma ożenić się z córką markiza, ale Nancy ma wobec niego swoje plany. Wkracza do posiadłości księcia, wkrada się w łaski jego otoczenia i dąży do odbicia „swojego mężczyzny”. Gwiazdą tej komedii romantycznej jest Clara Bow, aktorka Paramount zwana „it girl”. W rękach nowoczesnej dziewczyny tradycja okazuje się zabawką. Seksualny magnetyzm pozwala jej manipulować bohaterami, a wszyscy i tak ją kochają. To trzeci film w reżyserii Arzner, pierwszy z Clarą Bow. Ekspozycję figur woskowych w muzeum zaprojektowała Marion Morgan, partnerka Arzner, choreografka. W ocalałej kopii brakuje dwóch rolek – rozwinięcia nocy w muzeum i pozorowanego wypadku samochodu Nancy pod bramą posiadłości księcia. Nie wpływa to jednak znacząco na przebieg całej historii.
Reżyserka, pionierka kina kobiet, producentka, wykładowczyni. Jej kariera filmowa przypada na okres klasycznego Hollywood. Arzner przez lata współpracowała z wytwórniami Paramount i RKO, również jako niezależna filmowczyni. Pierwsza kobieta w Amerykańskiej Gildii Reżyserów, 16 pełnometrażowymi filmami fabularnymi w dorobku. Kreatorka gwiazd, pracowała m.in. z Clarą Bow, Katharine Hepburn czy Joan Crawford. Specjalizowała się w komediach romantycznych i melodramatach. Zapisała się w historii kina filmem Tańcz, dziewczyno, tańcz.
1927 Polowanie na kawalera / Get Your Man
1929 Dzikie przyjęcie / The Wild Party
1931 Pracujące dziewczęta / The Working Girls
1933 Christopher Strong
1940 Tańcz, dziewczyno, tańcz / Dance, Girl, Dance