Czteroczęściowy zestaw enigmatycznych wizji, które wymykają się tradycyjnym formułom narracyjnym, zabierając widzów w eksperymentalną podróż do świata snu. Weston Currie w swoim pełnometrażowym debiucie podjął bezkompromisową próbę zgłębienia mechanizmów działania marzenia sennego. Za pomocą ukrytych w zakamarkach nieświadomości skrawków wspomnień, obrazów i doświadczeń tworzy gęsty, oniryczny kolaż, w którym obsesje i koszmary mieszają się ze śladami banalnych codziennych zdarzeń. Towarzyszy im niepokojący dźwiękowy pejzaż autorstwa Groupera. Kolejne części tej widmowej kompozycji łączą się ze sobą w tajemniczy sposób, zostawiając widzom pełną wolność w budowaniu sensów, czy też porzuceniu wszelkich interpretacji i zanurzeniu się w wspólnym filmowym śnieniu.
Pochodzący z Oregonu twórca filmów eksperymentalnych prezentowanych w prestiżowych galeriach MoMA, czy Hammer Museum w UCLA. Realizował też teledyski, m.in. dla ambientowej artyski Liz Harris (znanej szerzej jako Grouper). The Perception of Moving Targets, jego pełnometrażowy debiut, miał premierę w awangardowej sekcji New Frontier podczas ostatniego festiwalu w Sundance.
2012 Postrzeganie obiektów ruchomych / The Perception of Moving Targets