Historia matki i córki, które z powodu pandemii koronawirusa straciły dach nad głową i teraz mieszkają w namiocie na obrzeżach Los Angeles. Danny (Kelley Kali) ma jednak plan. Jeśli do końca dnia uda jej się wpłacić depozyt, będzie mogła z córką wprowadzić się do nowego lokum. Problem tkwi w tym, że brakuje jej 200 dolarów. Rozpoczyna się zaskakująca walka z czasem. Wszystko w porządku z czułością i zrozumieniem opowiada o nietypowej codzienności grupy wykluczonych, którzy utknęli w trudnej sytuacji prawnej, a sposób prezentowania wydarzeń ma w sobie coś z kina braci Dardenne. Film powstał w dużej mierze dzięki tzw. „stimulus checks”, które Amerykanie otrzymywali od rządu, aby poradzić sobie z efektami kryzysu wynikającego z pandemii. To także tryumf multitaskingu. Kelley Kali i Angelique Molina są scenarzystkami, producentkami oraz gwiazdami filmu, za co zresztą zostały nagrodzone podczas festiwalu SXSW jako tzw. „multi-hyphenate storytellers”.
Film bierze udział w głosowaniu publiczności. To Ty jesteś jurorem na American Film Festival. Pamiętaj, żeby przed seansem pobrać kartę do głosowania, a po pokazie zaznaczyć ocenę i wrzucić kartę do urny (karty będą rozdawane przed salami, gdzie również znajdują się urny). Nagroda Publiczności w Konkursie Spectrum to 10.000 dolarów.
SXSW 2021 – Specjalna Nagroda Jury; Florida FF 2021 – Specjalna Nagroda Jury, Nagroda Publiczności
Rodowita mieszkanka Los Angeles. Absolwentka wydziału antropologii na Howard University. Stara się w swoich filmach przybliżać losy grup wykluczonych. Jej krótki metraż Lalo’s House opowiadał o handlu dziećmi na Haiti, a w 2006 roku została pierwszą kobietą, która wyreżyserowała jeden z odcinków serialu telewizyjnego Noh Matta Wat! w Belize. Karierę rozpoczynała w National Geographic i Entertainment Tonight.
2006 Noh Watta Wat!, odcinek 2x04 (TV series)
2016 The Discovery of Dit Dodson (short)
2018 Lalo’s House (short)
2018 The Adventures of Thomasina Sawyer (co-dir.)
2021 Wszystko w porządku / I’m Fine (Thanks for Asking) (co-dir.)
Jest absolwentką wydziału produkcji kalifornijskiego USC Cinematic Arts. Karierę zaczynała jako operatorka filmów studenckich, by następnie w 2016 roku stanąć za kamerą własnej produkcji, dokumentu There Goes the Neighberhood. Ten krótki metraż podejmował temat gentryfikacji z perspektywy afroamerykańskiej rodziny z View Park w Kalifornii i został nagrodzony podczas festiwalu First Look.
2016 There Goes the Neighberhood (short)
2018 Quinciñera (short)
2021 Wszystko w porządku / I’m Fine (Thanks for Asking) (co-dir.)